Prosessin kehittäminen

Tarjoamme käyttöösi liike-elämässä toimiviksi havaittuja menetelmiä prosessiesi kehittämiseksi. Halusitpa parantaa asiakaskokemusta tai tehostaa toimintaasi, sopivat työkalut löytyvät meiltä – ja usein samoilla menetelmillä saavutetaan näistä molemmat! Kehittämisfilosofiamme painottuu vahvasti lean-menetelmiin, joiden pioneerina Toyotan autotehtaat on toiminut jo vuosikymmenien ajan. Lean terminä on vuosikymmenten kuluessa ollut ajoittain enemmän ja ajoittain vähemmän muodissa, mutta menestyneimmät yritykset ovat hyödyntäneet sitä trendisyklistä riippumatta. Mahdollisimman suuren lisäarvon tuottaminen asiakkaalle mahdollisimman vähillä resursseilla on aina ajankohtaista!

Mitä se lean sitten on?

  • Keskittymistä asiakkaalle arvoa tuottavaan toimintaan arvoketjuja kehittämällä
  • Turhan, arvoa tuottamattoman työn eli hukan poistamista
    • Arvoketjujen virtauksen parantaminen
    • Työn mielekkyys ja tehokkuus kasvavat
  • Järjestelmällistä jatkuvaa kehittämistä
  • Henkilöstön osaamisen ja kehittämisajatusten arvostamista ja hyödyntämistä
  • Visuaalista, avointa johtamista
  • Joukko työkaluja ja menetelmiä, joilla kaikki edellä mainittu toteutetaan

Ota yhteyttä ja pyydä tarjous!