Hinnat ovat voimassa toistaiseksi ja niihin lisätään alv 24 %.
1.6.2023 otetaan käyttöön laskutuslisä sähköpostilaskulle 5 € ja paperilaskulle 10 €. Verkkolaskut jatkossakin ilman lisäkustannusta.

SÄHKÖINEN TALOUSHALLINTO Alv 0 %
Kiinteä kuukausihinta sisältää:
– Kirjanpitoaineiston tarkastus ja tiliöintien laadinta/tarkastus
– Tarvittavien viranomaisilmoitusten koostaminen ja lähettäminen (esim. ALV)
– Yrittäjän palkanlaskenta ilmoituksineen
– Neuvonta kirjanpitokysymyksissä puhelimitse tai sähköpostitse 30 min/kk
Kirjanpitotapahtumia kuukaudessa
20 kpl 40 €/kk
60 kpl 85 €/kk
100 kpl 120 €/kk
200 kpl 195 €/kk
Yli 200 kpl Kysy tarjous
Erillislaskutettavat työt:
Paketin ylittävät tapahtumat 1,50 €/kpl
Paperilaskujen skannaus 1,50 €/kpl
Lämpöpaperikuittien skannaus 1,50 €/A4-sivu
Lisäpalkkalaskelmat 9,50 €/kpl
Tilinpäätöstyöt ja tuloveroilmoituksen laadinta 56 €/h
Neuvonta puhelimitse tai sähköpostitse > 30 min/kk 64 €/h
Ohjelmistokustannukset (järjestelmätoimittaja laskuttaa)
Procountor Solo – mikroyrittäjälle 10-29 €/kk liikevaihdosta riippuen
Procountor Taloushallinto – pk-yritykselle alk. 4 €/kk: Tutustu hinnastoon
PERINTEINEN KIRJANPITO Alv 0 %
Kuukausimaksu (sis. sähköinen ALV-ilmoitus verottajalle) 30 €/kk
Tuntiveloitus 1 (peruskirjanpito, palkanlaskenta, saatavien hallinta, ostoreskontra, maksuliikenne) 45 €/h, alkava 15 min, minimiveloitus 1h
Tuntiveloitus 2 (sekaisen kirjanpitoaineiston selvitys, tilinpäätökset, konsultointi) 60 €/h, alkava 15 min, minimiveloitus 1h
Lämpöpaperikuittien skannaus / sähköinen arkistointi 1,50 €/A4-sivu
Lämpöpaperikuittien kopiointi / paperiarkistointi 2,00 €/A4-sivu
Kirjanpitoaineiston paperinen arkistointi tilinpäätöksen valmistumisen jälkeen 1. vuosi ilmainen, sen jälkeen
27 €/arkistoitava tilikausi tai mappi/alkava vuosi
PIENET TOIMIJAT (Perinteinen kirjanpito kerran vuodessa tilinpäätöksen yhteydessä) Alv 0 %
Tuntiveloitus 1 (peruskirjanpito, palkanlaskenta, saatavien hallinta, ostoreskontra, maksuliikenne) 64 €/h, alkava 15 min, minimiveloitus 1h
Tuntiveloitus 2 (sekaisen kirjanpitoaineiston selvitys, tilinpäätökset, konsultointi) 78 €/h, alkava 15 min, minimiveloitus 1h
Lämpöpaperikuittien skannaus / sähköinen arkistointi 2,00 €/A4-sivu
Lämpöpaperikuittien kopiointi / paperiarkistointi 2,50 €/A4-sivu
Kirjanpitoaineiston paperinen arkistointi tilinpäätöksen valmistumisen jälkeen 1. vuosi ilmainen, sen jälkeen
27 €/tilikausi/alkava vuosi
ASUNTO-OSAKEYHTIÖIDEN JA YHDISTYSTEN TOIMINNANTARKASTUS Alv 0 %
Kirjanpitoaineiston koko alle 50 kirjanpitotapahtumaa 100 €
Kirjanpitoaineiston koko 50-99 kirjanpitotapahtumaa 140 €
Kirjanpitoaineiston koko 100-199 kirjanpitotapahtumaa 250 €
Kirjanpitoaineiston koko 200-300 kirjanpitotapahtumaa 350 €
Kirjanpitoaineiston koko yli 300 kirjanpitotapahtumaa Kysy tarjous